2013. augusztus 12., hétfő

2.rész

...Életemben először féltem Mandy-t,biztos valami butaságot fog csinálni....-fejeztem be e sorokat a naplómban amikor megfordult a fejemben,hogy talán még nem indult el és utána mehetnék.Lementem a nappaliba amikor egy cetlit találtam az asztalon:
"Elmegyek innen örökre,és beteljesítem az ÁLMOMAT,szeretlek anyu kérlek vigyázz a lányomra"
Ezeket olvasva kiesett a cetli a kezemből,mi lehet a nővérem álma?És van egy gyereke?Hol van most?Nem hittem el,ahogy azt sem,hogy tényleg elmegy...Szóltam gyorsan anyunak akinek könnycseppek csordultak ki a szeméből a hír hallatán.
-Beca,most menj fel a szobádba egyedül szeretnék maradni...-utasított anyukám.
Felmentem szótlanul a szobámba,de azért még egyszer visszanéztem és láttam,hogy anyu sír..Rettenetes látvány volt.Amikor felértem megcsörrent a telefonom.Harry volt az.Nem tudtam mit akar ilyen későn.
-Szia-köszöntem
-Szia,most azonnal találkozzunk a parkban!-és lecsapta a telefont-
Rögtön elindultam a parkba.Megpillantottam Harryt,nagyon zaklatottnak tűnt.
-Szia Drágám!-köszöntött egy puszival
-Drágám??-kérdeztem
-Hát nem te vagy a barátnőm?-kérdezte egy rossz fiús mosollyal.
-Őőőő...de?-válaszoltam és leültünk egy padra
-Na jó,Beca én nagyon szeretlek,de van egy rossz hírem...-vette komolyra a figurát
-Még egy rossz hír?Nem elég,hogy a nővérem elment valóra váltani az "álmát" és kiderült,hogy van egy gyereke,de még te is?!
-Nagyon sajnálom..-és magához ölelt.
-De ez nem segít!-mondtam Harrynek
-Én is az álmomat szeretném valóra váltani.Tudod van az az x faktor...oda jelentkeztem és ezért elutazok egy kis időre és boldog lennék ha velem jönnél...
-Harry!Te egy zseni vagy!Már tudom,hogy hova ment a nővérem...mikor is indul az a gép?Feltétlenül el kell mennem.-és hosszasan megcsókoltam.
Mindig tudtam,hogy Mandy énekes akar lenni,csakis odamehetett.Gyönyörű a hangja.
-Holnap reggel indulunk!-mondta Hazz
-Jó én akkor megyek is pakolni.Eljönnél értem reggel?
-Persze.Akkor megyek én is reggel találkozunk.Szia!
Rohantam hazáig,hogy elmondjam anyunak a jó hírt.Amikor hazaértem egyből letámadtam.
-Anyu!Tudom hova ment Mandy!-köszöntöttem boldogan.
-Én is tudom jól...-hajtotta le a fejét.
-Miért talán felhívott vagy mi?-kérdeztem meglepődötten
-Nem!Mindig is tudtam,hogy ez az álma,de most másról van szó!Ülj le..
-Jó..de mi van.?-kérdeztem csodálkozva
-Beca,te vagy Mandy gyereke!Ő az anyád!-mondta
-H-hogy mi?ez,ez nem lehet...ő nem!Kérlek most hagyj!
Felrohantam a szobámba zokogva.Teljesen összezavarodtam....Ez most mi?Nem értem....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése