2013. augusztus 21., szerda

3.rész

Meghoztam a 3. részt.Sajnos elég kevés visszajelzést kapok,ha az 5.rész-ig nem lesz újabb komment vagy feliratkozó kénytelen leszek a blogot BEFEJEZNI....
xx


...Kiderült,hogy a nővérem az anyám.Váratlan fordulat,az egész életem egy nagy hazugság!...-fejeztem be reggel indulás előtt ezeket a sorokat naplómban.Az anyám,vagyis akit anyámnak hittem egész nyomorult életemben nem is tudja mire készülök.Pedig elmegyek..!Csak az a fontos számomra,hogy az igazi anyám végre megmondja mi is ez az egész.
Épp hogy bepakoltam amikor egy autó dudált a ház előtt.Kinéztem az ablakomon és láttam,hogy Harry autója az.Intettem neki,azt jelezve,hogy már rohanok le.Felkaptam a bőröndöm és mint akit kilőttek,száguldottam le a lépcsőn.Utamat kifelé csak "anyám" zavarta meg.
-Hova mész?Mit képzelsz magadról?Azonnal vidd fel a cuccodat!Te nem mész sehova!-ordítozta utánam.
Én,mint aki meg sem hallotta futottam kifelé.Harry egy puszival köszöntött.A csomagjaimat gondosan behelyezte a csomagtartóba és már indultunk is.Az autóba nem volt túl jó hangulatom.Hazz éppen kávét szürcsölgetett amikor megkérdezte mi a baj.
-Csak az a rohadt életem!-mondtam.
-Mi történt?-kérdezte
-Csak annyi,hogy kiderült az egész életem egy hazugság!A nővérem az anyám!-sírtam el magam.
Harry kiköpte a kávét és hirtelen fékezett egy nagyot.
-Hogy mi!?-nézett rám értetlenül
-Pff..nekem is ez volt a reakcióm..-hajtottam le a fejem
-Nagyon sajnálom..-fejezte be a beszélgetést.
Az egész út némán telt.Végre odaértünk a reptérre.Szerencsénk volt mert 10 percen belül indult is a gépünk.

Mikor megérkeztünk,Harryvel fogtunk egy taxit és egy szálloda felé vettük az irányt.Kivettünk egy tágas és otthonos szobát.Egyből beleszerettem,nagyon kifinomult volt.A fal enyhén szürkés árnyalatú,a bútorok fehérek és középen egy nagy francia ágy,ami szintén fehér volt és szürke takaró meg párna díszítette.
-Ez megfelel egy darabig!-tette le elégedetten a csomagokat Hazza.
-Igen,megfelel.-motyogtam
-Még mindig ez "ki az igazi anyád" ügy?-lépett oda hozzám
-Ühüm-bólogattam mint valami hülye.
Szorosan magához ölelt,és azt suttogta a fülemhez:Nem lesz semmi baj,én mindig melletted leszek!
Szavai hallatán könnycseppek csordultak a szememből.Csak ölelkeztünk és ölelkeztünk aztán heves csókolózásba kezdtünk.Az egészet csak a telefonom csörgése zavarta meg.Rápillantottam a kijelzőre,Mandy hívott.

4 megjegyzés: